Особливості управління замовленнями з BAS Управління торгівлею – UA Новини 24

Особливості управління замовленнями з BAS Управління торгівлею

Завдяки рішенню BAS Управління торгівлею менеджери отримують додаткову перевагу у вигляді повної прозорості процесів пошуку постачальників та переговорів, що дозволяє їм отримати уявлення про можливості роздрібних продавців.

Це дає співробітникам час для врахування основних вимог щодо підготовки виробництва, таких як отримання необхідних сертифікатів для кожного ринку, визначення постачальників матеріалів та планування термінів виробництва. Все це можна зробити з BAS ще до створення замовлення на покупку.

Автоматизоване створення замовлення

Платформа BAS Малий бізнес використовує інформацію з усієї організації, щоб запустити процес створення замовлення. Наш інструмент об’єднує дані про вибір продукту, дизайн, розробку, пошук постачальників, узгодження витрат та попит на канал/ринок для створення попереднього замовлення на постачання, яке буде передане постачальникам перед остаточним підтвердженням. Ця автоматизація займає тижні від процесу створення замовлення, звільняючи більше часу для співпраці з покупцями та постачальниками.

Запити на співпрацю

Оскільки замовлення на купівлю створюються на платформі BAS, партнери-постачальники отримують автоматичне повідомлення про необхідність перегляду деталей замовлення перед підтвердженням. Постачальники можуть переглядати проекти замовлень на купівлю та приймати, відхиляти або вимагати додаткові зміни в керованому робочому процесі.

Усі зацікавлені сторони – магазини, фабрики, агенти, постачальники етикеток та інспекційні компанії можуть отримати доступ до деталей замовлення, щоб підвищити точність даних та підтвердити здатність підтримувати замовлення. Таким чином, роздрібні продавці можуть значно знизити кількість поправок до замовлень у системі, скоротивши адміністративну роботу та забезпечивши правильно скориговані остаточні терміни та перевірені дати відвантаження.

Партнерська автоматизація

Надаючи всім партнерам по черзі повну інформацію про виконання замовлення, платформа BAS Управління торгівлею дозволяє користувачам відстежувати основні віхи (закупівлі матеріалів, пакування або стадії виробництва). Якщо віхи не відповідають запропонованим планам, платформа автоматично видає налаштоване попередження, даючи користувачам знати необхідність переоцінити терміни виробництва.

Оперативна реакція ринку

BAS Малий бізнес дозволяє отримати уявлення про глобальний попит та пропускну спроможність транспортних шляхів, що дозволяє організаціям діяти з упевненістю та гнучкістю. У міру зміни споживчого попиту платформа дозволяє користувачам швидко працювати з постачальниками, щоб показати ці зміни. Система може розділяти або перенаправляти посилки, коригувати вимоги до пакування або робити інші дії, щоб мінімізувати переривання усієї логістики організації.


ВІД MY.UA


Від Luckyads

You may also like...

Мы в соц. сетях