BAS CRM для вантажоперевезень та логістики – UA Новини 24

BAS CRM для вантажоперевезень та логістики

Якщо ви ставите перед своєю транспортною компанією завдання збільшувати обсяг операцій, що виконуються, то вам необхідно впроваджувати автоматизацію. Спробуйте BAS логістика – просте й доступне рішення CRM.

CRM у сфері вантажоперевезень

У логістичній сфері зараз працює багато невеликих компаній. Як правило, вони не використовують автоматизацію через високу вартість впровадження. Це заважає розвитку бізнесу транспортних компаній. Більшість CRM для логістики – спеціалізовані вузькоспрямовані CRM рішення, але, як правило, вони сильно перевантажені та потребують тривалого процесу впровадження та фінансових витрат. Детальніше про основні функції та користь розповість довідка по BAF.

Логістика – це складний бізнес, що складається з різних етапів: комунікації, узгодження, затвердження бюджету, формування вантажу, процесу відстеження вантажу. Тому перед CRM у логістиці ставиться низка важливих завдань. Необхідно отримати та обробити заявку (лід) та вести всі угоди в упорядкованому вигляді. CRM у сфері вантажоперевезень має бути доступна онлайн, яка не потребує довгої та складної інтеграції, проста у використанні та недорога.

BAF – це оптимальне CRM-рішення для транспортних компаній, яке виконує облік операцій з валютою. Це рішення, яке допоможе в реалізації завдань невеликої компанії, що працює у сфері вантажоперевезень.

Чим BAS може допомогти логістичній компанії:

  • Ефективно керувати новими заявками, щоб довести кожного потенційного клієнта до продажу.
  • Робити повторні продажі клієнтам за допомогою нагадувань.
  • Дзвонити прямо з CRM за допомогою інтегрованої телефонії.
  • Надсилати sms клієнтам з інформацією про статус вантажу.
  • Робити email-розсилки, щоб нагадувати про себе клієнтам.
  • Робити email-розсилки, щоб нагадувати про себе неактивним клієнтам.
  • Встановити форму для збору заявок на сайт та отримувати їх прямо у CRM.
  • Відслідковувати виконання завдань співробітниками в режимі он-лайн та призначати відповідальних.
  • Оцінювати «воронку продажів» на кожному її етапі та своєчасно коригувати курс.
  • Оперативно працювати з документацією.

Збереження лідів

CRM дозволяє об’єднувати інформацію про клієнтів в одному місці, у тому числі про угоди та оплату. У системі відображається актуальний статус заявки та строки її виконання. Там же прикріплені документи та коментарі на замовлення.

Дзвінки та анкети, що надійшли з сайту, електронної пошти або програми, оперативно фіксуються в системі та закріплюються за співробітниками, що дозволяє контролювати ситуацію та розподіляти навантаження.

Підвищення ефективності продажів

Керівник транспортної компанії або її підрозділу в будь-який момент може вивантажити інформацію про час обробки заявок, доставляння вантажів, прослухати дзвінки та перевірити дедлайни за договорами. При цьому бізнес-процеси контролюються на робочому місці, з дому, на лікарняному або у відрядженні.

Система показує, звідки найчастіше надходять заявки, чи клієнти повертаються за послугами. Можна бачити динаміку продажів у певні періоди (актуально для транспортних компаній напередодні великих свят), скоригувати стратегію логістичної організації.

Підтримка зв’язку з клієнтом – відгуки клієнтів через рекламу або форму на сайті потрапляють у CRM. Якщо клієнт не додзвонився, система повідомить про це, і менеджер обов’язково передзвонить та запропонує послуги.


ВІД MY.UA


Від Luckyads

You may also like...

Мы в соц. сетях